Profi, reţeaua deţinută de fondul de investiţii Enterprise Investors, a deschis ieri la Slobozia cel de-al 101-lea magazin al reţelei şi a devenit astfel cea de-a treia reţea de comerţ modern din România care a depăşit pragul de 100 de unităţi.
După achiziţionarea de către Enterprise Investors la finalul lui 2009, Profi a mizat puternic pe expansiune, astfel că în mai puţin de doi ani reţeaua a ajuns la peste 100 de unităţi, faţă de 60 de magazine. Mai mult, Cristian Nacu, partener în cadrul Enterprise Investors, declara anterior că va miza în continuare pe expansiune şi nu exclude posibilitatea unor achiziţii. "Până la sfârşitul anului ne-am propus să ajungem la 107 magazine, dar judecând după ritmul de până acum, este foarte posibil să depăşim această cifră", a declarat Pawel Musial, directorul general al PROFI Rom Food, compania care operează magazinele Profi.
Cu o reţea de 107 magazine Profi ar prinde din urmă cel mai nou jucător din retailul modern autohton, Lidl. Până la finalul anului însă, Lidl va mai deschide alte magazine, potrivit reprezentanţilor companiei, însă nu este precizat numărul acestora.
Din cele 15 reţele de comerţ modern din România doar trei au depăşit pragul de 100 de magazine. Atât Penny Market, cât şi Lidl şi Profi sunt reţele de magazine pe suprafaţă mică, până în 2.000 de metri pătraţi, care pot fi deschise şi în localităţi de circa 30.000 de locuitori.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels