Companii

Producătorul Napolact: Reducerea adaosului comercial la alimente nu reprezintă o soluţie sustenabilă pe termen lung, decizia punând mare presiune pe fermieri şi producători

Producătorul Napolact: Reducerea adaosului comercial la...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.07.2023, 17:15 205

Reprezentanţii Friesland Campina România, producătorul lactatelor Napolact, unul dintre cele mai importante branduri româneşti din sector, spun că datele preliminare disponibile pentru categoria lapte arată că de la începutul anului s-au înregistrat scăderi de penetrare şi volum mediu per tranzacţie la nivelul întregii categorii.

„Nu vedem o schimbare semni­ficativă odată cu semnarea acordului în luna mai, însă este mult prea devreme pentru a trage o concluzie relevantă. Pentru noi, şi în special pentru brandul Napolact, este important să ajutăm la un acces facil la alimentele de bază, să nu uităm că 1 din 2 români care consumă micul dejun optează pentru lactate, aceasta fiind cea mai importantă masă a zilei“, au spus reprezentanţii com­paniei pentru ZF.

Cât despre proiectul prin care guvernul vrea să limiteze adaosurile comerciale prac­ti­cate de retaileri şi procesatori pentru produsele de bază, repre­zen­tanţii Friesland Campina România, companie prezentă în top cinci procesatori de lapte, spun că aşteaptă metodologia de implementare.

‚Am vrea totuşi să atragem aten­ţia asupra faptului că nu reprezintă o soluţie sustenabilă pe termen lung, decizia punând mare presiune pe fermieri şi producători. O strategie de susţinere a producţiei locale şi a brandurilor româneşti reprezintă o soluţie cerută şi preferată şi de către consumatori“, au spus aceştia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO