Companii

Producătorul lactatelor Napolact: Pragul de 100 de milioane de euro afaceri este aproape de atins

Producătorul lactatelor Napolact: Pragul de 100 de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.12.2022, 07:40 401

Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari patru jucători de pe piaţa lactatelor, spune că anul acesta, deşi mediul socioeconomic a fost imprevizibil, iar creşterea costu­rilor şi inflaţia au devenit o nouă realitate la care companiile din in­dustrie a trebuit să se adapteze, producătorul a continuat planurile de investiţii.

„Ne uităm la posibilele scenarii viitoare şi ne adaptăm planul de afaceri la realitate. Am devenit flexibili şi extrem de atenţi la cerin­ţele consumatorilor, iar acest lucru credem că se va vedea în rezultatele din acest an, care vor fi în linie cu ceea ce am bugetat. Chiar dacă anul finan­ciar nu este încă încheiat, putem spu­ne cu optimism că pragul de

100 mil. euro este aproape de atins“, a spus managerul pentru ZF. FrieslandCampina România a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 467 mil. lei (95 mil. euro), astfel dacă producătorul atinge 100 mil. euro în acest an, creşterea bu­sinessului în euro este de peste 5%. Ferenc Szecskó spune că 2022 a fost un an cu multe premiere şi in­ves­ti­ţii în consolidarea brandului Napolact.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO