Companii

Producătorul de lavoare Kuma şi-a majorat afacerile din România cu 7% în 2021. Camelia Olesen: Creşterea a venit de pe piaţa românească. Anul acesta ne dorim o creştere pe segmentul medical

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: La fel ca pentru tot mediul de business, 2021 a fost unul dintre cei mai provocatori ani şi dacă ar fi să fac un clasament al anilor dificili, de neuitat, ar rămâne pe primul loc 2009-2010, apoi ar urma 2021.

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: La fel ca pentru tot mediul de business, 2021 a fost unul dintre cei mai provocatori ani şi dacă ar fi să fac un clasament al anilor dificili, de neuitat, ar rămâne pe primul loc 2009-2010, apoi ar urma 2021.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.01.2022, 16:30 75

O pondere de 80% a vânzărilor a venit de la exportul către ţările scandinave, Kuma fiind originară din Danemarca, dar şi către Olanda, Italia, Ungaria.

Producătorul de lavoare Kuma are un buget de investiţii de până la 300.000 de euro în 2022.

„Planurile de investiţii în 2022 nu depăşesc 300.000 de euro şi se orien­tează mai mult spre sustena­bili­tate“, spune Camelia Olesen, directorul executiv al subsidiarei din România.

Kuma a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de aproape 7 milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de anul precedent. O pondere de 80% a vânzărilor a venit de la exportul către ţările scandinave, Kuma fiind originară din Danemarca, dar şi către Olanda, Italia, Ungaria. Producţia a avut loc cu acelaşi număr de angajaţi ca în 2020, adică 145.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO