Companii

Primul an pe piaţa berii din România i-a adus mărcii Grolsch vânzări duble faţă de estimări

Autor: Ioana David

08.06.2011, 17:55 212

Brandul de bere Grolsch, aflat în portofoliul SABMiller şiimportat în România de Ursus Breweries, a înregistrat în primul ande prezenţă (a fost lansat în iunie 2010) un volum dublu alvânzărilor comparativ cu estimările. Brandul se poziţionează pesegmentul preium internaţional al pieţei de bere. Compania nu aprecizat la cât se ridică vânzările ca volum sau ca valoare.

"Aşteptările ne-au fost depăşite în ceea ce priveşte numărul deconsumatori ţintă implicaţi si a întinderii obţinute pentru unuldintre primele branduri în întregime digitale din România", a spusGrant McKenzie, vice president marketing al Ursus Breweries.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO