Companii

Piaţa produselor sanitare premium va creşte cu 5-10% în 2012

Autor: Ioana David

19.12.2011, 18:17 104

Anul 2012 va aduce o creştere de 5-10% pe segmentul de produse sanitare premium din categoria de preţuri medii şi joase, datorită proiectelor din sectorul public, este de părere Virgil Lixandru, director de marketing şi de vânzări, Senso Ambiente, importator şi distribuitor de obiecte sanitare.

"Ce s-a schimbat în 2011 la consumatorul de produse sanitare de marcă este orientarea către obţinerea de reduceri: consumatorul este mai atent, preferă să aştepte până prinde o oferta sau o reducere pentru că ştie că în această perioadă există o presiune ridicată asupra producătorilor, ceea ce înseamnă că automat va primi discounturi mai mari faţă de alţi ani", a spus Lixandru.

Consumatorul de obiecte sanitare premium al anului 2011 a avut în medie un buget per baie/obiecte sanitare situat între 2.000 şi 3.000 de euro, potrivit estimărilor companiei. Chiar dacă cumpărătorii de obiecte sanitare de marcă s-au îndreptat către produse mai accesibile ca pret, a existat totuşi şi un procent însemnat, de aproximativ 20% dintre consumatori, care au ales produsele high-end cu bugete per baie/obiecte sanitare pornind de la 7.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO