Companii

Piaţa energizantelor dă primele semne de slăbiciune după creşteri puternice. Cine a rămas în luptă?

 Piaţa energizantelor dă primele semne de slăbiciune după creşteri puternice. Cine a rămas în luptă?

Autor: Mădălina Dediu Panaete

24.10.2012, 21:58 382

Segmentul energizantelor, piaţă a cărei valoare a crescut de patru ori în perioada 2005-2010 devenind cel mai dinamic produs din categoria băuturilor răcoritoare, a dat primele semne de stagnare anul acesta.

Mai mult, deşi giganţi precum Coca-Cola sau PepsiCo au în­ce­put duelul şi pe acest seg­ment, puterea de cumpărare tot mai slabă înclină balanţa vo­lu­melor în favoarea mărcilor private. Din punc­tul de vedere al valorii însă, Red Bull este lider. "Nu doar în România, ci şi la nivel global, piaţa de mărci proprii (private labels) a crescut foarte mult.Sunt din ce în ce mai multe astfel de produse care intră pe piaţă", au afirmat reprezentanţii Red Bull.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO