Piaţa energizantelor dă primele semne de slăbiciune după creşteri puternice. Cine a rămas în luptă?

Autor: Mădălina Dediu Panaete 24.10.2012

Segmentul energizantelor, piaţă a cărei valoare a crescut de patru ori în perioada 2005-2010 devenind cel mai dinamic produs din categoria băuturilor răcoritoare, a dat primele semne de stagnare anul acesta.

Mai mult, deşi giganţi precum Coca-Cola sau PepsiCo au în­ce­put duelul şi pe acest seg­ment, puterea de cumpărare tot mai slabă înclină balanţa vo­lu­melor în favoarea mărcilor private. Din punc­tul de vedere al valorii însă, Red Bull este lider. "Nu doar în România, ci şi la nivel global, piaţa de mărci proprii (private labels) a crescut foarte mult. Sunt din ce în ce mai multe astfel de produse care intră pe piaţă", au afirmat reprezentanţii Red Bull.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro