Companii

Penny încheie anul 2020 cu 20 de magazine noi, un ritm identic cu cel din 2019: planul de dezvoltare nu a suferit în pandemie modificări la nivel de investiţii

Mai mult de 50% dintre cele 1.000 de articole marcă proprie sunt dezvoltate de Penny România, majoritatea fiind realizate în ţară şi exportate pentru mărci proprii internaţionale.

Mai mult de 50% dintre cele 1.000 de articole marcă proprie sunt dezvoltate de Penny România, majoritatea fiind realizate în ţară şi exportate pentru mărci proprii internaţionale.

Autor: Cristina Roşca

21.12.2020, 20:40 174

♦ Compania va avea la final de 2020 o reţea de 276 de unităţi pe formatul de discount ♦ Anul trecut compania care operează magazinele Penny a avut afaceri de aproape 4 mld. lei, în creştere cu 15% faţă de 2018 ♦ Şi în 2020 cifra de afaceri va fi tot pe un trend ascendent, potrivit datelor comunicate de companie recent.

Discounterul german Penny, parte a grupului Rewe, a deschis în acest an 20 de magazine fără a închide nicio unitate din România. Compania a menţinut ritmul expansiunii, ritm de altfel anunţat încă de acum ceva vreme şi pentru anii următori.

„Încheiem anul 2020 cu 276 de magazine Penny. Anul acesta, am deschis 20 de magazine. Nu a fost inchis nicio unitate Penny. Spre comparaţie, în 2019, am deschis tot 20 de puncte de vânzare“, spun oficialii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO