Companii

Daniel Gross, Penny, o companie cu afaceri de aproape 4 mld. lei: Pentru noi, 2020 a fost un an foarte bun, pe plus faţă de 2019 şi peste anii anteriori ca evoluţie. Ne aşteaptă însă un 2021 dificil, cu multe necunoscute. Bugetul total de investiţii în 2020 este de 90 mil. euro

Daniel Gross, Penny: Anul acesta statul a injectat bani în economie. Nu se ştie dacă anul viitor va mai face asta. Există şi posibilitatea ca lucrurile să meargă bine şi ţările din vest să revină la normal, iar cum noi depindem de Germania sau Franţa, să fie un lucru bun şi pentru noi. Acum noi vedem 2021 ca pe un an greu

Daniel Gross, Penny: Anul acesta statul a injectat bani în economie. Nu se ştie dacă anul viitor va mai face asta. Există şi posibilitatea ca lucrurile să meargă bine şi ţările din vest să revină la normal, iar cum noi depindem de Germania sau Franţa, să fie un lucru bun şi pentru noi. Acum noi vedem 2021 ca pe un an greu

Autor: Cristina Roşca

18.11.2020, 19:40 130

 Anul trecut compania care operează magazinele Penny a avut afaceri de aproape 4 mld. lei, în creştere cu 15% faţă de 2018 ♦ Avansul a fost susţinut atât de deschideri, cât şi de o creştere a consumului şi deci şi a vânzărilor like for like ♦ Anul acesta discounterul a continuat să se extindă într-un ritm similar, cu 20 de magazine noi, operând totodată o serie de remodelări.

„În prezent avem 268 de magazine, însă până la finalul anului vom ajunge la 276 de unităţi, ceea ce înseamnă un total de 20 de deschideri. La polul opus, nu am închis niciun magazin. De când suntem pe piaţă nu am operat decât trei închideri – două magazine XXL şi o unitate Penny în 2013. Noi nu închidem magazine decât după ce au fost lăsate să se maturizeze cinci ani, iar în prezent nu avem unităţi care să fi împlinit această vârstă şi să fie pe minus“, spune Daniel Gross, executivul român care conduce businessul Penny în România.

Toate magazinele nou deschise de retailer sunt pe formatul nou, Penny Punct. De asemenea, magazinele deja existente sunt reconfigurate conform acestui standard. Procesul de remodelare a început în primăvară, iar la finalul lui 2020 vor fi circa 100 de unităţi pe acest format, atât nou-deschise, cât şi remodelate. Bugetul de investiţii pentru remodelare este de 22 mil. euro, pe când bugetul total de investiţii al companiei este de 90 mil. euro în 2020. Până la finalul lui 2022 toate magazinele din reţeaua discounterului german ar urma să fie pe noul format.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO