Companii

O economistă româncă a readus brandul de lenjerie La Perla pe Calea Victoriei

O economistă româncă a readus brandul de lenjerie La Perla pe Calea Victoriei

Autor: Cristina Roşca

21.03.2012, 00:00 688

Camelia Tomoiagă (40 de ani) a deschis ieri magazinul de lenjerie intimă La Perla, pe Calea Victoriei numărul 118, în care a investit câteva sute de mii de euro. Românca, de profesie economist, a primit franciza pentru România a brandului italian după ce "s-a luptat" cu alţi români înscrişi în această cursă. "Am decis să aduc brandul din pasiune. Le purtam produsele din 1992.

Negocierile au fost destul de dificile, însă cei de la La Perla erau interesaţi să intre pe piaţa din România", explică ea. Magazinul de 70 de metri pătraţi de pe Calea Victoriei este primul pe care Camelia Tomoiagă îl deschide în România, însă ea spune că pe viitor are planuri pentru noi unităţi în zona de nord a ţării, fără a da însă exemple de oraşe. Preţurile produselor La Perla variază de la câteva zeci la câteva sute de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO