Companii

Nestlé vede o creştere a volumelor pe piaţa locală în 2024, dar şi creşteri de preţ la dulciuri. „Sper că românii vor trece cu bine prin această perioadă“

Daniela Yordanova, SEM confectionery business executive officer, Nestlé: Indiferent dacă avem sau nu o fabrică, asta nu înseamnă că lucrurile sunt mai uşoare. Sunt alte lucruri importante, lucruri precum evoluţia pieţei, concurenţa, mediul, puterea de cumpărare.

Daniela Yordanova, SEM confectionery business executive officer, Nestlé: Indiferent dacă avem sau nu o fabrică, asta nu înseamnă că lucrurile sunt mai uşoare. Sunt alte lucruri importante, lucruri precum evoluţia pieţei, concurenţa, mediul, puterea de cumpărare.

Autor: Ramona Cornea

18.03.2024, 16:20 59

Modificările fiscale intrate în vigoare la începutului anului 2024 pun presiune şi pe producătorii de dulciuri, astfel că reprezentanţii Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG din lume, activ şi pe piaţa de dulciuri, susţin că primele două luni din anul acesta piaţa locală resimte un impact negativ. În ciuda rezultatelor de la început de an, Nestlé vede o creştere a volumelor pe piaţa din România în 2024.

„Indiferent dacă avem sau nu o fabrică, asta nu înseamnă că lucrurile sunt mai uşoare. Sunt alte lucruri im­portante, lucruri precum evoluţia pieţei, concurenţa, mediul, puterea de cumpă­rare şi aşa mai departe. Modificările fis­cale sunt şi ele unul dintre factori, schim­bări precum cea pentru produsele din zahăr. În primele două luni din an, mo­di­ficarea fiscală pe produsele cu zahăr a venit cu rezultate destul de nega­tive pen­tru piaţa din România. Sper că ro­mâ­nii vor trece cu bine prin această peri­oadă pentru că, evident, vor vedea creş­teri de preţ. Vânzările vor reveni, dar în primele două luni există un im­pact sem­nificativ asupra performanţei. Avem o nouă viziune de a creşte volu­mele în România în acest an, în ciuda acestui impact negativ“, a spus Daniela Yorda­nova, SEM confectionery busi­ness exe­cutive officer în cadrul Nestlé, în cadrul unui eveniment organizat de com­panie la fabrica sa din Sofia, Bulgaria.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO