Nestlé România, unul dintre cel mai mari jucători de piaţa de alimente şi băuturi, a avut o creştere a vânzărilor de 21% în cadrul celor zece divizii de produse, cele mai mari creşteri procentuale în valoare fiind înregistrate de categoriile de dulciuri, gama Purina şi Nespresso. Şapte din ele au avut o creştere de două cifre în primul trimestru.
„Pentru 2023 ne-am propus un ritm de creştere cu două cifre, pentru a putea înregistra astfel al zecelea an de creştere consecutivă. Pe de altă parte, acest ritm de creştere este impus şi de condiţiile macroeconomice şi contextul de piaţă în care operăm“, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiei. Aceştia nu au dat detalii despre evoluţia vânzărilor companiei în 2022, dar pentru primele nouă luni compania a anunţat anterior un avans de 11% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.“
„În 2021, în România, Nestlé a obţinut afaceri de 1,1 mld. lei, plus 18%. Gigantul elveţian Nestlé este unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG, fiind activ pe mai multe segmente ale pieţei de bunuri de larg consum, de la hrană pentru animale, la cafea şi de la dulciuri la alimente pentru copii. Printre brandurile din portofoliul grupului se numără Nespresso, KitKat, Joe, After Eight, Maggi, Purina sau Nan.