Companii

Nestlé mizează pe o creştere de peste 10% în 2023 şi merge spre al zecelea an de creştere consecutivă a businessului. În 2021, Nestlé România a depăşit pragul de 1,1 miliarde de lei cifră de afaceri

Nestlé mizează pe o creştere de peste 10% în 2023 şi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.04.2023, 00:05 141

Nestlé România, unul dintre cel mai mari jucători de piaţa de alimente şi băuturi, a avut o creştere a vânzărilor de 21% în ca­drul celor zece divizii de produse, cele mai mari creşteri pro­centuale în valoare fiind înregistrate de categoriile de dul­ciuri, gama Purina şi Nespresso. Şapte din ele au avut o creştere de două cifre în primul trimestru.

„Pentru 2023 ne-am propus un ritm de creştere cu două cifre, pentru a putea înregistra astfel al zecelea an de creştere con­se­cu­tivă. Pe de altă parte, acest ritm de creştere este impus şi de con­di­ţiile macroeconomice şi con­textul de piaţă în care ope­răm“, au declarat pentru ZF re­pre­zen­tanţii companiei. Aceştia nu au dat detalii despre evoluţia vân­ză­rilor companiei în 2022, dar pentru primele nouă luni com­pa­nia a anunţat anterior un avans de 11% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.“

„În 2021, în România, Nestlé a obţinut afaceri de 1,1 mld. lei, plus 18%. Gigantul elveţian Nestlé este unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG, fiind activ pe mai multe segmente ale pieţei de bunuri de larg consum, de la hrană pentru animale, la cafea şi de la dulciuri la alimente pentru copii. Printre brandurile din portofoliul grupului se numără Nespresso, KitKat, Joe, After Eight, Maggi, Purina sau Nan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO