Companii

Mircea Turdean, Farmec: Farmec va rămâne întotdeauna un business de familie. Avem obligaţia morală de a duce mai departe istoria de peste 130 de ani a companiei. Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de circa 300 mil. lei după o creştere de 5% versus 2021

Mircea Turdean, director general şi acţionar al Farmec: E important să rămânem atenţi şi la impactul pe care îl va avea AI-ul în business. Totuşi, credem că evoluţia firească a sectorului de activitate în care activăm nu are cum să fie altfel decât pozitivă. Oamenii vor fi permanent atenţi la sănătatea şi frumuseţea pielii lor.

Mircea Turdean, director general şi acţionar al Farmec: E important să rămânem atenţi şi la impactul pe care îl va avea AI-ul în business. Totuşi, credem că evoluţia firească a sectorului de activitate în care activăm nu are cum să fie altfel decât pozitivă. Oamenii vor fi permanent atenţi la sănătatea şi frumuseţea pielii lor.

Autor: Cristina Roşca

12.12.2023, 18:40 252

Pentru acest an a fost bugetat un avans de peste 10%, conform celor mai recente date ale ZF.

Mircea Turdean spune că producă­torul de cosmetice Farmec din Cluj, com­panie pe care o conduce şi o controlează ca acţionar, a fost şi va rămâne o afacere de familie, iar asta în condiţiile în care mai mulţi antreprenori români de top au vândut în ultimele două decenii businessurile construi­te şi dezvoltate în capitalism către giganţi internaţionali sau către fonduri de investiţii. În ceea ce-l priveşte pe Mircea Turdean, el lucrează pentru Farmec de câteva decenii, îi urmează la cârma companiei tatălui său.

„Farmec va rămâne întotdeauna un busi­ness de familie. Avem obligaţia morală de a duce mai departe istoria de peste 130 de ani a companiei, dar şi moştenirea lăsată de prof. univ. dr. Ana Aslan.“ Antreprenorul face referire la faptul că Ana Aslan a încredinţat către Farmec pro­duc­ţia în serie a unor creme a căror formulă a fost creionată chiar de ea. Astăzi, portofo­liul companiei clujene cuprin­de atât creme sub branduri precum Farmec, Gerovital şi Aslavital, cât şi multiple alte produse cosmetice şi de îngrijire personală. Totodată, firma realizează şi articole de cură­ţenie sub mărci precum Triumf şi Nufăr.

„În mod cert, Farmec va continua să evo­lueze, să inoveze şi să aducă produse noi pe pia­ţa românească de cosmetice, în tandem cu cerinţele consumatorilor români. În pregăti­rea pentru următorii zece ani, ca şi în privinţa anilor precedenţi, e foarte important să înţele­gem şi să intuim direcţiile tehno­lo­giei, să ţinem seama de viteza cu care se dezvoltă aceasta şi de impactul pe care îl poate avea asupra busi­nessurilor şi nu numai“, adaugă Mircea Turdean.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO