♦ Pentru acest an a fost bugetat un avans de peste 10%, conform celor mai recente date ale ZF.
Mircea Turdean spune că producătorul de cosmetice Farmec din Cluj, companie pe care o conduce şi o controlează ca acţionar, a fost şi va rămâne o afacere de familie, iar asta în condiţiile în care mai mulţi antreprenori români de top au vândut în ultimele două decenii businessurile construite şi dezvoltate în capitalism către giganţi internaţionali sau către fonduri de investiţii. În ceea ce-l priveşte pe Mircea Turdean, el lucrează pentru Farmec de câteva decenii, îi urmează la cârma companiei tatălui său.
„Farmec va rămâne întotdeauna un business de familie. Avem obligaţia morală de a duce mai departe istoria de peste 130 de ani a companiei, dar şi moştenirea lăsată de prof. univ. dr. Ana Aslan.“ Antreprenorul face referire la faptul că Ana Aslan a încredinţat către Farmec producţia în serie a unor creme a căror formulă a fost creionată chiar de ea. Astăzi, portofoliul companiei clujene cuprinde atât creme sub branduri precum Farmec, Gerovital şi Aslavital, cât şi multiple alte produse cosmetice şi de îngrijire personală. Totodată, firma realizează şi articole de curăţenie sub mărci precum Triumf şi Nufăr.
„În mod cert, Farmec va continua să evolueze, să inoveze şi să aducă produse noi pe piaţa românească de cosmetice, în tandem cu cerinţele consumatorilor români. În pregătirea pentru următorii zece ani, ca şi în privinţa anilor precedenţi, e foarte important să înţelegem şi să intuim direcţiile tehnologiei, să ţinem seama de viteza cu care se dezvoltă aceasta şi de impactul pe care îl poate avea asupra businessurilor şi nu numai“, adaugă Mircea Turdean.