Mircea Turdean, Farmec: Farmec va rămâne întotdeauna un business de familie. Avem obligaţia morală de a duce mai departe istoria de peste 130 de ani a companiei. Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de circa 300 mil. lei după o creştere de 5% versus 2021

Autor: Cristina Roşca 12.12.2023

Pentru acest an a fost bugetat un avans de peste 10%, conform celor mai recente date ale ZF.

Mircea Turdean spune că producă­torul de cosmetice Farmec din Cluj, com­panie pe care o conduce şi o controlează ca acţionar, a fost şi va rămâne o afacere de familie, iar asta în condiţiile în care mai mulţi antreprenori români de top au vândut în ultimele două decenii businessurile construi­te şi dezvoltate în capitalism către giganţi internaţionali sau către fonduri de investiţii. În ceea ce-l priveşte pe Mircea Turdean, el lucrează pentru Farmec de câteva decenii, îi urmează la cârma companiei tatălui său.

„Farmec va rămâne întotdeauna un busi­ness de familie. Avem obligaţia morală de a duce mai departe istoria de peste 130 de ani a companiei, dar şi moştenirea lăsată de prof. univ. dr. Ana Aslan.“ Antreprenorul face referire la faptul că Ana Aslan a încredinţat către Farmec pro­duc­ţia în serie a unor creme a căror formulă a fost creionată chiar de ea. Astăzi, portofo­liul companiei clujene cuprin­de atât creme sub branduri precum Farmec, Gerovital şi Aslavital, cât şi multiple alte produse cosmetice şi de îngrijire personală. Totodată, firma realizează şi articole de cură­ţenie sub mărci precum Triumf şi Nufăr.

„În mod cert, Farmec va continua să evo­lueze, să inoveze şi să aducă produse noi pe pia­ţa românească de cosmetice, în tandem cu cerinţele consumatorilor români. În pregăti­rea pentru următorii zece ani, ca şi în privinţa anilor precedenţi, e foarte important să înţele­gem şi să intuim direcţiile tehno­lo­giei, să ţinem seama de viteza cu care se dezvoltă aceasta şi de impactul pe care îl poate avea asupra busi­nessurilor şi nu numai“, adaugă Mircea Turdean.