♦ „Clienţii principali sunt producători/importatori de bunuri industriale şi bunuri de larg consum“ ♦ Printre furnizorii acestei platforme sunt eMAG, Fashion Days, H&M, Carrefour, Mango, Kaufland, Ikea, Elefant.ro, Yves Rocher, Decathlon.
Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, împreună cu Marian Şeitan şi alţi doi manageri români au înfiinţat o companie nouă pe piaţa locală, Vouchers Depot, ce operează o platformă de cumpărare şi vânzare de vouchere digitale, un „depozit de vouchere“, potrivit lui Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail şi acţionar minoritar al Vouchers Depot.
„Am investit deja 100.000 de euro şi facem module noi. Clienţii principali sunt producători/importatori de bunuri industriale şi FMCG. De asemenea avem clienţi firme similare din Europa de Vest şi din America de Nord, pentru vouchere locale. În general firmele cumpără şi le oferim vouchere în cadru digital“, a spus pentru ZF Marian Şeitan. Printre furnizorii acestei platforme sunt Emag, Fashion Days, H&M, Carrefour, Mango, Kaufland, Ikea, Elefant.ro, Yves Rocher, Decathlon şi alţii, potrivit datelor de pe site-ul platformei.