Companii

Marian Şeitan şi francezii de la Mediapost Hit Mail au investit 100.000 de euro într-o platformă unde se pot vinde şi cumpăra vouchere digitale. „E un depozit de vouchere“

Marian Şeitan şi francezii de la Mediapost Hit Mail au...

Autor: Mirabela Tiron

21.12.2022, 16:30 320

„Clienţii principali sunt producători/importatori de bunuri industriale şi bunuri de larg consum“ Printre furnizorii acestei platforme sunt eMAG, Fashion Days, H&M, Carrefour, Mango, Kaufland, Ikea, Elefant.ro, Yves Rocher, Decathlon.

Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, împreună cu Marian Şeitan şi alţi doi manageri români au înfiinţat o companie nouă pe piaţa locală, Vouchers Depot, ce operează o platformă de cumpărare şi vânzare de vouchere digitale, un „depozit de vouchere“, potrivit lui Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail şi acţionar minoritar al Vouchers Depot.

„Am investit deja 100.000 de euro şi fa­cem module noi. Clienţii principali sunt pro­ducă­tori/importatori de bunuri industriale şi FMCG. De asemenea avem clienţi firme simi­la­re din Europa de Vest şi din America de Nord, pentru vouchere locale. În general firme­le cumpără şi le oferim vouchere în cadru digi­tal“, a spus pentru ZF Marian Şeitan. Prin­tre fur­nizorii acestei platforme sunt Emag, Fashion Days, H&M, Carrefour, Mango, Kaufland, Ikea, Elefant.ro, Yves Rocher, Decathlon şi alţii, potrivit datelor de pe site-ul platformei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO