Companii

Lupta cu lipsa de predictabilitate. Crama La Salina a redus până la 40% ponderea HoReCa în vânzări şi a pariat pe retail

Lupta cu lipsa de predictabilitate. Crama La Salina a...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.05.2024, 00:06 180

Crama La Salina (simbol bursier ISSA26E) a ter­mi­nat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 7,57 de milioane de lei, în scădere cu circa 2% faţă de anul precedent, arată datele din ultimul raport anual al companiei. Crama La Salina lucrează 42 de hectare cu viţă-de-vie pe Dealurile Durgău, în Turda, judeţul Cluj şi a făcut prima emisiune de obligaţiuni pe bursă în iunie 2022.

Crama a fost înfiinţată în 2005. Vinurile cramei sunt îmbuteliate sub brandul ISSA, producătorul realizând vinuri din soiuri precum Chardonnay, Sauvignon Blanc, Pinot Noir, Riesling şi Muscat Ottonel. Veniturile companiei vin preponderent din vânzarea vinului, dar şi a strugurilor proaspeţi, dar şi a ţuicii din muscat şi Chardonnay, se arată în raportul citat. De asemenea, şi turismul aduce venituri societăţii. În plus, compania este prezentă cu brandul ISSA în magazine, HoReCa, dar şi în cele două magazine proprii din Turda şi Cluj-Napoca.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO