Companii

Lidl: În primele şase luni am deschis 13 magazine în toate regiunile ţării. Vrem să încheiem anul cu cel puţin 20 de inaugurări

Grupul german Lidl, liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, a deschis de la începutul anului 13 magazine, apropiindu-se de pragul de 300 de unităţi.

„În ultimii ani, am susţinut un ritm constant de extindere a reţelei noastre, iar targetul pe care ni l-am stabilit pentru 2021 este de cel puţin 20 de magazine. În perioada ianuarie - iunie 2021, am inaugurat 13 magazine în toate regiunile ţării, atât în oraşe mari precum Bucureşti, Timişoara şi Iaşi, cât şi în localităţi mai mici, precum Băicoi, Orşova şi Corbeanca“, spun reprezentanţii companiei.

În cazul discounterului german este vorba atât de magazine complet noi, cât şi de relocări. Şi în cazul relocărilor însă, e vorba de închiderea unor unităţi vechi şi mutarea activităţii într-un spaţiu diferit, nou, ridicat de la zero. Astfel, investiţiile sunt aceleaşi.

„Dintre cele 13 magazine inaugurate (în primele şase luni din 2021 - n.red.), nouă sunt magazine noi. De ase­menea, am continuat procesul de modernizare a magazinelor noastre şi am înlocuit patru unităţi mai vechi, pentru a corespunde stan­dardelor în ceea ce priveşte suste­na­bi­litatea şi experienţa pentru clienţi.“

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.