Companii

Kingfisher începe rebranduirea magazinelor din 2014

Kingfisher începe rebranduirea magazinelor din 2014

Autor: Cristi Moga

30.10.2013, 00:07 202
Sigla magazinelor Bricostore, un soare alb pe fond roşu care zâmbeşte din 2002 în piaţa locală de bricolaj, va mai rămâne pe pereţii reţelei până la sfârşitul acestui an, în condiţiile în care grupul bri­tanic Kingfisher va începe de-abia din 2014 rebran­duirea celor 15 unităţi comer­ciale cum­părate de la familia Bresson din Franţa.
 
Britanicii au anunţat semnarea acor­du­lui pentru achiziţia Bricostore în luna aprilie a acestui an, iar la sfârşitul lunii mai a avut loc şi închiderea propriu-zisă a tran­zacţiei cu o va­loare de 75 mil. euro. Ma­ga­zi­nele Bricos­tore vor fi rebranduite sub denu­mirea Brico Depot, dar englezii nu se grăbesc deocamdată să înceapă acest proces.
 
„Primul pas este scanarea pieţei şi sta­bilirea nevoilor şi aşteptărilor avute de clienţii magazinelor de bricolaj din Ro­mânia. Apoi, procesul de rebranding va înce­pe în de­cursul anului 2014. Vom analiza în detaliu re­zultatele obţinute de primele ma­gazine ce vor fi rebranduite înainte de con­tinuarea pro­ce­sului“, au declarat pentru ZF repre­zen­tanţii Kingfisher, grup cu peste 1.000 de ma­ga­zine şi vânzări de 10,6 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO