Companii

Italienii de la Webuild: Suntem în ultima etapă pentru construcţia podului de la Brăila

Podul de la Brăila este un proiect emblematic pentru portofoliul grupului italian, fiind al doilea cel mai lung pod suspendat din Europa Continentală, cu o lungime de aproape 2 kilometri. Acesta va face legătura între Brăila şi oraşul Măcin din judeţul Tulcea.

Podul de la Brăila este un proiect emblematic pentru portofoliul grupului italian, fiind al doilea cel mai lung pod suspendat din Europa Continentală, cu o lungime de aproape 2 kilometri. Acesta va face legătura între Brăila şi oraşul Măcin din judeţul Tulcea.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.04.2023, 09:00 6914

♦ Webuild este fosta companie de construcţii Salini Impregilo şi a preluat în vara anului 2021 operaţiunile Astaldi legate de construcţii, infrastructură, inginerie, design, întreţinere şi altele.

Webuild, al doilea con­struc­tor din România după cifra de afaceri din 2021, a câştigat pe plan local anul trecut proiecte de infrastructură cu o valoare cumulată de peste 2,2 miliar­de de euro, pentru realizarea cărora vor fi implicaţi - direct şi indirect - peste 43.000 de oameni în următorii ani, potrivit datelor transmise de reprezentanţii Webuild la solicitarea ZF şi informaţiilor disponibile pe site-ul grupului.

„În acest moment, suntem în ultima etapă pentru construcţia po­dului de la Brăila şi am câştigat mai multe contracte anul trecut“, au spus reprezentanţii Webuild.

Angajamentul luat la semnarea contractului era ca pe podul de la Brăila să se poată circula la finalul anului 2022, potrivit informaţiilor Com­paniei Naţionale de Administra­re a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), însă nu a fost dat încă în folosinţă.

Podul de la Brăila este un proiect emblematic pentru portofoliul gru­pu­lui ita­lian, fiind al doilea cel mai lung pod suspendat din Europa Continen­tală, cu o lungime de aproape 2 kilo­metri. Acesta va face legătura între Brăila şi oraşul Măcin din judeţul Tul­cea. Lucrările au început pe 21 de­cembrie 2018 şi au presupus o valoare totală de 2,3 miliarde de lei, incluzând şi drumurile de acces, finanţare obţi­nută în mare parte din fonduri euro­pene prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM), dar şi din bugetul de stat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO