Companii

Investitie irlandeza intr-o marca locala de echipamente sportive

07.10.2004, 00:00 300



Compania romano-irlandeza Milbro Textile SRL a lansat marti Irish Green, primul brand romanesc pentru echipamente sport profesionale. Compania are doua obiective prioritare: intrarea pe piata romaneasca cu produse sportive specializate si crearea unui nou stil "fashion-sport" sub marca Irish Green si impunerea produselor pe piata externa si vest europeana.



Firma producatoare de textile Treximco Romania si compania irlandeza de acelasi profil, O'Neills Irish Sport, care au pornit in joint-venture aceasta afacere, au facut o investitie de peste 2,5 milioane de euro in aceasta initiativa.



Preturile din Romania vor varia intre 600 de mii si 1,5 milioane lei pentru un trening si in jur de 1 milion pentru incaltari, spune Titi Munteanu, presedintele Consiliului de Administratie al Milbro.



Compania irlandeza vrea o piata de desfacere in Marea Britanie, Irlanda si Franta.



Pe piata romaneasca, firma va avea cateva magazine de desfacere, si va fi sponsorul principal al Federatiei Romane de Rugby, careia a oferit fonduri in valoare de un milion de euro.



"Milbro devine, astfel, cel mai important investitor in domeniul confectiilor din sportul romanesc", spune Octavian Morariu, presedintele Agentiei Nationale a Sporturilor.



In prezent,compania, care a inceput exportul in urma cu 2 saptamani, are 100 de angajati.



"Pana la sfarsitul anului 2005 speram sa marim numarul la 200 de angajati" spune Tony Towell, reprezentantul companiei irlandeze in Romania.



Compania Treximco SRL a avut in 2003 o cifra de afaceri care a depasit 3 milioane de euro, dintre care peste 75% au provenit din exporturi si se situeaza pe primul loc al companiilor producatoare de confectii, intr-un top realizat de catre Consiliul National al Intrepriderilor Mici si Mijlocii din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO