Companii

Interviu. Simona Filip, country manager pentru retailerul polonez LPP, care face afaceri la nivel local de 1,4 mld. lei: Avem un buget de 35-40 mil. euro pentru investiţii în România în 2023. Vom termina anul cu circa 50 de magazine noi

Simona Filip, country manager, LPP: Cele mai multe magazine noi le vom deschide în continuare sub brandul Sinsay. Dacă restul brandurilor noastre se diferenţiază prin valori şi crezuri, Sinsay se deosebeşte prin faptul că oferă o experienţă de shopping de mall, dar la preţuri de comerţ tradiţional.

Simona Filip, country manager, LPP: Cele mai multe magazine noi le vom deschide în continuare sub brandul Sinsay. Dacă restul brandurilor noastre se diferenţiază prin valori şi crezuri, Sinsay se deosebeşte prin faptul că oferă o experienţă de shopping de mall, dar la preţuri de comerţ tradiţional.

Autor: Cristina Roşca

25.08.2023, 17:40 223

♦ Retailerul polonez de modă LPP are local peste 160 de magazine sub cinci branduri, este vorba despre Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay ♦ Acesta din urmă este brandul cel mai extins, el fiind activ pe segmentul preţurilor mici ♦ Firma care operează întreg businessul a închis anul trecut cu afaceri de 1,4 mld. lei (aproape 300 mil. euro), cu 50% mai mari decât în 2021.

Grupul polonez de modă LPP, care cuprinde cinci branduri, va termina anul acesta cu o reţea de peste 180 de magazine în Româ­nia după ce va fi inaugurat în total în 2023 circa 50 de unităţi noi.

„Anul trecut am deschis 42 de maga­zine noi, iar ţinta pentru 2023 este de 50 de unităţi. Totuşi, numărul exact e greu de men­ţionat pentru că depindem de autori­za­ţii şi de proprietarii de centre comerciale“, spune Simona Filip, cea care din 2023 con­duce din poziţia de country manager opera­ţiunile LPP România. Ea lucrează pentru grup de patru ani şi jumătate, fiind anterior deputy country manager şi director de leasing şi expansiune.

Astăzi, retailerul polonez de modă LPP are local peste 160 de magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Acesta din urmă este brandul cel mai extins, cu 90 de unităţi, el fiind activ pe segmentul preţurilor mici.

„Cele mai multe magazine noi le vom deschide în continuare sub brandul Sinsay. Este o marcă ce merge bine indiferent de con­textul economic, fiind activă pe seg­men­tul value for money. Dacă restul bran­durilor noastre se diferenţiază prin valori şi crezuri, Sinsay se deosebeşte prin faptul că oferă o experienţă de shopping de mall, dar la preţuri de comerţ tradiţional.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO