Companii

Simona Filip, director general, retailerul polonez de de modă LPP: Anul trecut am deschis 42 de magazine, iar pentru 2023 ne-am bugetat 50-55 de inaugurări. Deşi e un an al prudenţei, nu ne-am schimbat planurile de investiţii

Simona Filip, director general adjunct, LPP: Creşterile spectaculoase din online sunt de domeniul trecutului, dar nu s-au înregistrat scăderi ale nivelului atins în perioada de pandemie. Cu siguranţă vom investi în ambele canale în continuare, mizăm pe creşterea ponderii vânzărilor în magazine.

Simona Filip, director general adjunct, LPP: Creşterile spectaculoase din online sunt de domeniul trecutului, dar nu s-au înregistrat scăderi ale nivelului atins în perioada de pandemie. Cu siguranţă vom investi în ambele canale în continuare, mizăm pe creşterea ponderii vânzărilor în magazine.

Autor: Cristina Roşca

14.04.2023, 17:40 237

Retailerul polonez de modă LPP are local circa 150 de magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay Acesta din urmă este brandul cel mai extins, el fiind activ pe segmentul preţurilor mici.

Grupul polonez LPP, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din România după cifra de afaceri, şi-a bugetat pentru acest an 50-55 de deschideri de magazine, un ritm mai accelerat decât cel din 2022, când au fost inaugurate 42 de unităţi.

„În 2022 am deschis 42 de magazi­ne, iar pentru acest an avem în plan alte 50-55. În primele trei luni din 2023 am deschis şapte magazine noi şi am închis pentru renovare alte trei“, spune Simo­na Filip, director general la LPP.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO