Companii

INTERVIU. Cornel Mocanu, COO Pet Network, grupul ce deţine Animax şi Maxi Pet: Proprietarii de animale de companie sunt greu determinaţi să facă economii sau schimbări în consum. S-a văzut în pandemie, în perioada războiului, se vede şi acum. Grupul Pet Network deţine în România 125 de magazine Animax şi opt unităţi Maxi Pet 

Cornel Mocanu, COO Pet Network: Mai e loc de dezvoltare în piaţă, iar noi avem planuri să continuăm expansiunea. Nu ne-a ţinut în loc nimic, nici pandemia, nici criza. Anul viitor vrem 10-12 magazine Animax şi intenţionăm să accelerăm expansiunea cu Maxi Pet. Ne-am bugetat şase unităţi noi, aproape vom dubla reţeaua

Cornel Mocanu, COO Pet Network: Mai e loc de dezvoltare în piaţă, iar noi avem planuri să continuăm expansiunea. Nu ne-a ţinut în loc nimic, nici pandemia, nici criza. Anul viitor vrem 10-12 magazine Animax şi intenţionăm să accelerăm expansiunea cu Maxi Pet. Ne-am bugetat şase unităţi noi, aproape vom dubla reţeaua

Autor: Cristina Roşca

24.12.2022, 00:05 841

Cele două branduri sunt operate separat ♦ Grupul a fost preluat în 2021 de fondul de investiţii A&M Capital de la Londra ♦ Au fost preluat atunci operaţiunile Pet Network din Croaţia, Serbia, Bulgaria, Slovenia şi România, valoarea tranzacţiei totale fiind de 260 mil. euro.

Grupul Pet Network, ce deţine reţelele de pet shop-uri Animax şi Maxi Pet, va încheia anul cu o creştere a cifrei de afaceri de circa 15%, avans susţinut pe de-o parte de creşterile de preţ, dar pe de alta şi de apetitul de shopping al românilor pentru pro­duse dedicate animalelor de companie.Reţelele Animax şi Maxi Pet sunt deţi­nute de acelaşi grup, dar pe plan local fiecare lanţ este operat de o altă entitate juridică, Pet Product SRL şi, respectiv, Pet Network Europe SRL. Compania Pet Products, ce ad­ministrează Animax, a făcut afaceri de 253 mil. lei anul trecut, plus 22%. Pet Network Europe, firma pe care funcţionează maga­zinele Maxi Pet, a raportat afaceri de 95,5 mil. lei, plus 20%. La fi­na­lul acestui an, după un avans cumulat de 15%, businessul to­tal se va duce spre 400 mil. lei, conform calculelor ZF.

„Toţi retailerii, de orice fel de ar fi ei, dar şi toţi consumatorii sunt afectaţi de situaţia economică actuală. Creşteri de preţ au existat peste tot, chiar şi în segmentul nostru. Totuşi, noi facem parte dintr-o piaţă aparte. Proprietarii de animale de companie sunt greu deter­minaţi să facă economii sau schimbări, s-a văzut în pandemie, în perioada războiului, se vede şi acum“, spune Cornel Mocanu, COO Pet Network, grupul ce deţine Animax şi Maxi Pet. El explică astfel că la hrană pentru animale schimbările de comportament de consum sunt insignifiante, oamenii preferând să cumpere acelaşi tip de mâncare pentru că sănătatea petului primează. La accesorii există o mică scădere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO