Companii

Importatorul Nexus aduce gentile Valentino si vrea un rulaj de 2 mil. euro

Importatorul Nexus aduce gentile Valentino si vrea un rulaj de 2 mil. euro

O geanta Valentino poate costa pana la 2.000 euro

08.01.2008, 17:12 86

Moditalia, compania care activeaza in sectorul de incaltaminte si care detine pe piata din Romania lantul de magazine Nexus, se va axa, incepand de anul viitor, si pe partea de distributie, printre produsele pentru care va semna contractele de distributie in exclusiviate numarandu-se gentile Rocco Baroco si Valentino.
Compania va lansa in februarie 2008 un concept de distributie Pronto Moda, adica va importa din Italia cele mai noi colectii si le va distribui in toata tara. Investitia se ridica la 500 de mii de euro si include marfa adusa, dar si amenajarea unui depozit in Capitala.
"Vom avea permanent in depozit sapte-opt mii de perechi de incaltaminte, dar vom aduce si accesorii, pe genti avand exclusivitate pentru marcile Rocco Barocco si Valentino. Ne propunem ca dupa deschiderea acestui depozit sa rulam afaceri de doua milioane de euro", a declarat Giorgio Capiali, administratorul retelei Nexus. Potrivit site-urilor internationale de specialitate, pretul unei genti Rocco Baroco este cuprins intre 50 de euro si 250 de euro, in timp ce gentile Valentino pot costa si pana la 2.000 de euro.
In prezent, Moditalia detine sase magazine Nexus in centrul Capitalei, dintre care unul este in regim outlet, deschis in august 2007 pe o suprafata de 200 mp. "In februarie urmeaza sa deschidem alte doua magazine in mall-ul din Baneasa, investitia medie intr-o unitate de aproximativ 120 de metri patrati fiind de aproximativ 100 de mii de euro. In Baneasa vrem sa ne pozitionam putin mai sus, tinand cont de clientii care vin acolo. Vom deschide un magazin destinat barbatilor si unul doar pentru targetul feminin", explica Anca Matei, directorul de marketing de la Nexus.
Pana acum conducerea companiei a ales doar arterele centrale, cu potential comercial, dar din 2008 se va axa si pe zonele comerciale de tip mall, datorita dezvoltarii acestora. "In plus, centrele oraselor nu sunt atat de bogate in spatii comerciale ca in alte tari din Europa, de aceea s-au dezvoltat mall-urile. Pe bulevardul Magheru sunt mai multe banci decat magazine, pe Calea Victoriei este mult prea aglomerat, iar lumea nu are pe unde sa se plimbe, nu sunt parcari si nici nu exista o artera pietonala", spune Capiali.
Magazinele Nexus au fost deschise si in afara Bucurestiului, in Cluj, Constanta si Brasov, dar din cauza lipsei de personal au fost inchise. In urmatorii ani, reteaua Nexus se va mai extinde si cu alte magazine, primul deschis fiind pe Lipscani. "In patru-cinci ani se va face si la noi un centru istoric cu zona pietonala, unde oamenii se pot plimba, cu magazine si cafenele, iar noi vom deschide acolo un magazin", anunta Capiali. Moditalia estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, in crestere cu 20% fata de anul trecut. Pentru 2008, compania estimeaza ca pe retail cresterea cifrei de afaceri va fi de 15%, de pana la 1,1 mil. euro, in timp ce pe partea de distributie va rula anual afaceri de 2 mil. euro. Moditalia mai este prezenta si pe piata din Italia cu doua magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO