Companii
Grupul polonez Orlen Asfalt: Ţări ca Germania, Polonia sau Cehia au ajuns la maximul de consum. România creşte
Krzysztof Suszek, preşedintele consiliului director al Orlen Asfalt: România este o piaţă foarte importantă pentru noi
Compania vrea să-şi extindă activitatea pe piaţa locală, având în plan să construiască un nou depozit pentru a creşte capacitatea de stocare.
Grupul polonez Orlen Asfalt, cu afaceri de aproape 200 mil. lei anual în România, a ajuns la o cotă de 20% pe piaţa locală de bitum.
„Dintre clienţii noştri fac parte cele mai mari companii de construcţii din România, cum ar fi Strabag, Astaldi, Salini sau Max Boegl. Scopul nostru pentru 2017 este să vindem cu aproape 20% mai mult decât anul trecut în termeni de volum, în condiţiile în care anul trecut am vândut peste 100.000 de tone de bitum”, a declarat pentru Ziarul Financiar Krzysztof Suszek, preşedintele consiliului director al Orlen Asfalt.
Astfel, cu o ţintă de 120.000 de tone de bitum vândute până la finalul anului, Orlen Asfalt mizează pe proiectele mari şi mici de infrastructură din România. Compania poloneză comercializează bitum în toate ţările din regiunea Europei Centrale şi de Est, din Germania până în Ucraina şi din Bulgaria până în ţările scandinave. Circa 95% din producţie merge aşadar în Europa, iar un procent de 5% din bitumul realizat de Orlen Asfalt se îndreaptă către ţări din Asia şi din Africa. „România este o piaţă foarte importantă pentru noi, din două motive. În primul rând, este o ţară foarte mare în regiunea în care noi suntem prezenţi (Europa Centrală şi de Est – n. red.), iar în al doilea rând, cererea de bitum aici este foarte mare. Ţări ca Germania, Polonia sau Cehia au ajuns la maximul de consum, însă în România există în continuare posibilităţi de creştere”, spune preşedintele Orlen Asfalt.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Petr Koblic, CEO al bursei de valori din Praga: Pieţele europene sunt într-o criză adâncă, marcată de lichiditate sub cea din SUA, delistări şi faptul că nu suntem suficient de interconectaţi
-
EDIŢIE SPECIALĂ ZF LIVE: DATA CENTER FORUM 2024. Bucureştiul şi Ilfovul pot să devină un hub pentru regiune în industria centrelor de date. Putem ajunge la 1.000 de MW de infrastructură de data center în România în următorii ani cu investiţii de miliarde de euro
-
Care sunt cele mai mari 100 companii antreprenoriale româneşti, cine sunt acţionarii şi ce cifre au în spate? ZF lansează astăzi prima ediţie a unui anuar dedicat exclusiv businessului antreprenorial românesc care are ca punct de pornire compania şi rezultatele ei financiare
-
Urmează luni, 13 mai, conferinţa ZF Cybersecurity Trends 2024: speakeri de la Bitdefender, Vodafone, ING, Certsign, Bit Sentinel, BCR discută despre protecţia datelor în era AI
-
Sorin Pâslaru, ZF. Top 100 companii antreprenoriale: Există capacitate financiară la marile firme antreprenoriale pentru a susţine cercetarea şi producţia prin investiţii pe termen lung. E timpul să treacă la inovaţie
-
Trans Sped dezvoltă colaborarea cu companii din Qatar şi Emiratele Arabe Unite pe zona comunicaţiilor satelitare. „Suntem bucuroşi că performăm pe o piaţă foarte competitivă şi că promovăm România ca partener în domeniul tehnologiilor de vârf“
-
ZF Investiţi în România! Adrian Răşoiu, FlixBus România: Deservim cu autocare peste 100 de oraşe din România
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Investiţia la Hidroelectrica a depăşit 5% în activul mai multor fonduri de pensii. George Moţ, DesprePensiiPrivate: Legislaţia noastră este puţin părtinitoare. Nu vă aşteptaţi să vedeţi prea curând vânzări
-
Ediţie specială ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Petr Stohr, CFO, Premier Energy: IPO-ul este marcat de interes din partea investitorilor internaţionali. Suntem atât companie de creştere, cât şi plătitoare de dividende
-
Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse, fără ca preţurile să scadă în consecinţă
-
ZF Private Health. Vlad Teodorescu, managing partner la Donna Medical Center din Bucureşti, un business nişat pe servicii medicale pentru femei: „Analizăm ideea de-a ne extinde în afara Bucureştiului. Ne uităm la accesul la medici, la concurenţă şi la puterea de cumpărare a pacienţilor“
-
ZF First Bank Lecţii de business. Despre puterea antreprenoriatului cu unul dintre cei mai buni cunoscători ai „fenomenului“. George Mucibabici, preşedinte, Deloitte România: Nu vindeţi! Dacă voi vindeţi, noi, în România, ce facem? Ţările puternice îşi sprijină antreprenorii
-
Business sportiv. Dedeman, Lidl şi Dr. Max, în lupta pentru acelaşi trofeu. Unele dintre cele mai mari companii din România concurează pe terenul de fotbal, unde miza este cupa Campionatului de Fotbal Corporatist. „Pe teren, nu contează că eşti CEO sau şofer, acolo nu mai există funcţii“
-
Business sportiv. Cheile Grădiştei, capitala europeană a ciclismului off-road. Campionatul European de Mountain Bike, organizat la Fundata, a adunat la start 400 de ciclişti din 32 de ţări
-
Business sportiv. Jan-Krzysztof Duda, mare maestru polonez de şah: Şahul dezvoltă multe calităţi care sunt utile în viaţă, printre cele mai importante este capacitatea de a rămâne concentrat, un lucru estenţial în vremurile de astăzi ale smartphone-urilor
-
Familia Jitariu s-a întors în ţară după şapte ani petrecuţi în Italia şi a pariat pe Crama Jitar, care produce 5.000 de sticle de vin anual