Companii

GiftSolution a vândut cadouri corporate de 2 mil. euro de Crăciun

GiftSolution a vândut cadouri corporate de 2 mil. euro...

Autor: Mădălina Panaete

08.01.2015, 00:05 536
Magazinul GiftSolution, specializat în realizarea şi vânzarea de cadouri corporate online, dar care are încheiate parteneriate şi cu mai mulţi retaileri precum Diverta, a înregistrat în perioada Crăciunului o creştere a încasărilor de aproape 20% faţă de sezonul din 2013, ajungând la vânzări de circa 2 milioane de euro, conform datelor furnizate de companie.
 
„Am înregistrat o creştere a numărului de comenzi faţă de sezonul de Crăciun 2013. Personal, consider că o parte importantă a acestei creşteri se datorează climatului de business optimist care i-a îndemnat pe angajatori să bugeteze pentru acest sezon cadouri pentru recompensarea angajaţilor“, a declarat pentru ZF Andreea Raşoga, commercial manager în cadrul GiftSolution, o firmă prezentă pe piaţa cadourilor încă din 2009.
 
Andreea Raşoga spune că, faţă de de anii precedenţi, nu există schimbări ale preferin­ţelor românilor în ceea ce priveşte cadourile de Crăciun. Cu toate acestea, reprezentanţii GiftSolution au observat o creştere a comenzilor de produse din gama gourmet în sezonul sărbătorilor de iarnă. În 2013, în cadrul emisiunii de business ZF Live, Andreea Raşoga spunea că, de obicei, companiile preferă pentru coşurile de cadouri o sticlă mare de băutură sau dulciuri şi foarte rar produse gourmet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO