Companii

Ford „taie“ producţia de maşini la nivel european din cauza crizei microcipurilor. Americanii trimit către Craiova ce componente electronice mai au

♦ Decizia este luată de Ford astfel încât constructorul să protejeze modelele cel mai bine vândute, Puma şi Fiesta.

Uzina Ford de la Craiova va fi alături de cea din Köln, Germania, cel mai puţin afectată de criza microci­purilor, în condiţiile în care alte uzine ale constructorului au chiar şi peste 20 de zile fără producţie în 2021.

„Ca urmare a problemei aprovi­zio­nării cu semiconductori, care afec­tează o mare parte din industria auto globală, în perioada 26 aprilie - 21 mai, Secţia de Producţie Vehicule de la Ford Craiova va opera în două schimburi (în loc de trei). În plus, estimăm în acest moment 6 zile fără producţie de vehicule, în data de 29 aprilie, respectiv în perioada 10-14 mai, precum şi 10 zile fără producţie de motoare, în perioada 26 aprilie - 14 mai. Continuăm toto­dată să prioriti­zăm configuraţiile che­ie de vehicule, gestionând în mod eficient volumele noastre alocate de semi­conductori“, a spus Ana-Maria Ti­miş, Commu­nications & Public Affairs Manager - Romania & Eastern Europe. În perioada zilelor fă­ră producţie, angajaţii de la Ford Craiova afectaţi de această situaţie vor fi plătiţi în conformitate cu acor­durile compa­niei cu sindicatele locale şi cu prevederile legale în vigoare.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii

Etichete: craiova,ford,productie

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.