Energie

ZF Power Summit 2023. Camelia Ene, MOL România: Avem în reţea 50 de staţii cu peste 160 de puncte de încărcare pentru vehicule electrice. Ne dorim să dezvoltăm acest segment

ZF Power Summit 2023

ZF Power Summit 2023. Camelia Ene, MOL România: Avem în...

Autor: Alex Ciutacu

22.02.2023, 12:56 197

Compania MOL România vrea să-şi extindă oferta de servicii pentru clienţi şi să adreseze din ce în ce mai mult şi nevoile celor care conduc vehicule electrice, a explicat Camelia Ene, preşedinte şi CEO MOL România, în conferinţa ZF Power Summit 2023.

„În prezent avem operaţionale 41 de staţii care au prezente aceste puncte de încărcare pentru vehicule electrice şi mai avem încă 9 locaţii în care sunt amplasate e-chargere de către partenerii de la E.ON. Sunt 50 de staţii în total, oferind peste 160 de puncte de încărcare la nivelul reţelei. Pe viitor, ne dorim să dezvoltăm acest segment şi vom analiza atât în cazul staţiilor pe care deja le avem deschise dacă se pretează pentru a instala acest serviciu, iar de asemenea pentru staţiile pe care urmează să le deschidem în viitor vom analiza oportunitatea acestei oferte”.

MOL România a finalizat la sfârşitul anului trecut un proiect de 28 de milioane de euro prin care a amenajat 14 staţii de servicii pe autostrăzile A1 şi A2.

„Proiectul a fost finalizat cu succes, a fost o investiţie mare, de aproximativ 28 de milioane de euro. Întotdeauna analizăm oportunităţile care apar pe piaţă, atât din perspectiva dezvoltării organice, cât şi a participării la licitaţiile efectuate de autorităţi. Cum am spus, am deschis în mod constant staţii în fiecare an, ne-am extins reţeaua şi, cu siguranţă, vom face acest lucru şi în viitor”.

Alte declaraţii

  • Cred că în ultimii 20 de ani MOL România a fost singura companie petrolieră care a deschis în fiecare an staţii noi, indiferent de contextul global şi am dorit şi dorim să ne dezvoltăm în acest segment
  • Un alt aspect important pentru noi este segmentul de non-fuel pe care îl dezvoltăm începând din 2015, când a fost lansat noul concept gastro sub umbrela Fresh Corner, astfel încât putem spune că acesta este prezent într-o formă sau alta în toate staţiile din România
  • Anul trecut am lansat pentru prima dată produse private label MOL România
  • Cred că am învăţat extrem de multe în ultimii ani şi drept urmare considerăm că nici anul 2023 nu va fi uşor, dar datorită rezilienţei de care am dat dovadă în ultimii ani suntem pregătiţi să gestionăm şi următoarea perioadă

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO