Companii

Dmitrii Titică, directorul de marketing al Pernod Ricard: piaţa de votcă importată va creşte cu două cifre în următorii doi-trei ani

Dmitrii Titică, directorul de marketing al Pernod Ricard: piaţa de votcă importată va creşte cu două cifre în următorii doi-trei ani

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.09.2012, 13:11 274

Dmitrii Titică, directorul de marketing al Pernod Ricard, companie importatoare de băuturi spirtoase, este de părere că piaţa de votcă importată va înregistra o creştere mai mare decât votca produsă local.

"Credem că piaţa (de votcă n.red.) va evolua în continuare cu o creştere totală de 2-3%, atât în valoare cât şi în volum, dar cu o pondere mult mai dinamică pe segmentul băuturilor de import unde estimăm în continuare o creştere de două cifre", a spus Dmitrii.

Pernod Ricard a avut anul trecut afaceri de 107 milioane de lei şi un profit de 22 de milioane de lei, cel mai mare brand din portofoliul companiei fiind Ballantine's Finest.

Compania are în portofoliu branduri precum Exquisit (superpremium), Absolut (pre­mium), Wyborowa şi Borzoi (mainstream),votca reprezentând o treime din totalul produselor comercializate. De la începutul anului, brandul de votcă cu cele mai mari vânzări din portofoliul companiei, Absolut Vodka, a înregistrat o creştere de 20% comparativ cu anul tre­cut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO