Companii

Distribuitorul Simba Invest: „În ultima perioadă, o tendinţă de consum este accesarea evidentă a extremelor, produsele din categoria medie au o vânzare mai lentă“. Distribuitorul de bunuri de larg consum a avut anul trecut afaceri de 574 milioane lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior

Distribuitorul Simba Invest: „În ultima perioadă, o...

Autor: Miruna Diaconu

28.10.2022, 16:30 187

Simba Invest, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de bunuri de larg consum, spune că odată cu pandemia comportamentul consumatorilor s-a schim­bat, mulţi dintre aceştia migrând către platformele online. Mai mult, contextul economic a determinat mulţi oameni să migreze către categoriile mai ieftine de produse.

„La nivel de consumator final este clar că odată cu pandemia s-a schimbat şi comportamentul acestuia, mulţi migrând spre co­merţul online. În ultimul an, nu am sesizat mo­dificări referitoare la a­numite tendinţe de con­sum specific, poate doar o acce­sare mai evi­dentă a extre­me­lor, produsele pe cate­goria medie având o vân­zare ceva mai lentă“, spune Cătă­lin Tarcău, di­rector operaţiuni la Simba Invest.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO