Distribuitorul Simba Invest: „În ultima perioadă, o tendinţă de consum este accesarea evidentă a extremelor, produsele din categoria medie au o vânzare mai lentă“. Distribuitorul de bunuri de larg consum a avut anul trecut afaceri de 574 milioane lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior
Autor:
Miruna Diaconu
28.10.2022
Simba Invest, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de bunuri de larg consum, spune că odată cu pandemia comportamentul consumatorilor s-a schimbat, mulţi dintre aceştia migrând către platformele online. Mai mult, contextul economic a determinat mulţi oameni să migreze către categoriile mai ieftine de produse.
„La nivel de consumator final este clar că odată cu pandemia s-a schimbat şi comportamentul acestuia, mulţi migrând spre comerţul online. În ultimul an, nu am sesizat modificări referitoare la anumite tendinţe de consum specific, poate doar o accesare mai evidentă a extremelor, produsele pe categoria medie având o vânzare ceva mai lentă“, spune Cătălin Tarcău, director operaţiuni la Simba Invest.