Distribuitorul Simba Invest: „În ultima perioadă, o tendinţă de consum este accesarea evidentă a extremelor, produsele din categoria medie au o vânzare mai lentă“. Distribuitorul de bunuri de larg consum a avut anul trecut afaceri de 574 milioane lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior

Autor: Miruna Diaconu 28.10.2022

Simba Invest, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de bunuri de larg consum, spune că odată cu pandemia comportamentul consumatorilor s-a schim­bat, mulţi dintre aceştia migrând către platformele online. Mai mult, contextul economic a determinat mulţi oameni să migreze către categoriile mai ieftine de produse.

„La nivel de consumator final este clar că odată cu pandemia s-a schimbat şi comportamentul acestuia, mulţi migrând spre co­merţul online. În ultimul an, nu am sesizat mo­dificări referitoare la a­numite tendinţe de con­sum specific, poate doar o acce­sare mai evi­dentă a extre­me­lor, produsele pe cate­goria medie având o vân­zare ceva mai lentă“, spune Cătă­lin Tarcău, di­rector operaţiuni la Simba Invest.