Companii

Care este diferenţa între a conduce un business de 1 mld. euro cu peste 200 de benzinării şi un campion al comerţului online? Kinga Daradics, CEO al eMAG Ungaria: În majoritatea cazurilor mă focusez pe ce este similar, pe ce se poate „refolosi“ din experienţele mele anterioare

Kinga Daradics, CEO al eMAG Ungaria: Nu cred că există vreun business care funcţionează eficient fără să aibă la bază soluţii tehnologice. Pentru business, tehnologia cred că este o intersecţie foarte bună între cum ne-am obişnuit să facem lucrurile şi modul cum putem să le îmbunătăţim – mai eficient, creând mai mult spaţiu pentru activităţi mai complexe şi mai creative.

Kinga Daradics, CEO al eMAG Ungaria: Nu cred că există vreun business care funcţionează eficient fără să aibă la bază soluţii tehnologice. Pentru business, tehnologia cred că este o intersecţie foarte bună între cum ne-am obişnuit să facem lucrurile şi modul cum putem să le îmbunătăţim – mai eficient, creând mai mult spaţiu pentru activităţi mai complexe şi mai creative.

Autor: Roxana Petrescu

09.01.2024, 00:07 5202

♦ La numai 30 de ani, Kiga Daradics devenea cel mai tânăr CEO din industria petrolieră locală, mandatul ei la cârma MOL România aducând compania în clubul miliardarilor în euro şi pe podiumul comerţului cu produse petroliere. Din decembrie anul trecut, Kinga Daradics a preluat funcţia de CEO al eMAG Ungaria, pasiunea ei pentru tehnologie urmând-o chiar din liceu.

EMAG Ungaria este cea mai importantă platformă de comerţ online din Ungaria. Potrivit informaţiilor eMAG, compania are acum în Ungaria 800 de angajaţi şi un business de circa 330 de milioane de euro.

„Un fapt mai puţin cunoscut despre mine este acela că am studiat la un liceu de informatică, unde am scris programe de software. De-a lungul carierei mele am beneficiat mult de logica de bază, de la algoritmi până la procese, la ce înseamnă automatizare, baze de date şi aşa mai departe. Orice organizaţie care ajunge la o anumită mărime are la bază o cultură organizaţională, care în practică este, printre altele, un ecosistem cu oameni şi logică de funcţionare. Prima lecţie de IT pentru mine a constat din definiţia difere­nţei dintre date şi infor­maţie. Am fost fascinată să aflu că informaţia este acea dată pe care o foloseşti la ceva“, spune Kinga Daradics într-o discuţie cu ZF după anunţul de anul trecut privind preluarea funcţiei de CEO al eMAG Ungaria.

Kinga Daradics a studiat la mai multe instituţii naţionale şi internaţionale de învăţământ superior, inclusiv Harvard Business School, Thunderbird Arizona, Universitatea din Sheffield şi Universitatea Corvinus.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO