Business Hi-Tech

Kinga Daradics devine CEO al eMAG Ungaria, piaţă unde retailerul online a finalizat recent o investiţie de 100 mil. euro: misiunea ei va fi să consolideze poziţia companiei. În 2011, Kinga Daradics devenea cel mai tânăr CEO din industria petrolieră locală, la numai 30 de ani preluând frâiele MOL România

Kinga Daradics, CEO al eMAG Ungaria: Este o provocare deosebit de importantă pentru mine faptul că la eMAG nu ne concentrăm doar pe propria creştere, ci ne-am asumat şi sarcina de a dezvolta întregul ecosistem intern de comerţ online.

Kinga Daradics, CEO al eMAG Ungaria: Este o provocare deosebit de importantă pentru mine faptul că la eMAG nu ne concentrăm doar pe propria creştere, ci ne-am asumat şi sarcina de a dezvolta întregul ecosistem intern de comerţ online.

Autor: Roxana Petrescu

15.12.2023, 00:07 283

Kinga Daradics, cunoscută pe plan local pentru mandatul său de CEO al MOL Româ­nia, una dintre cele mai puternice companii din piaţa petrolieră locală, a preluat de luna aceasta funcţia de CEO al eMAG Ungaria.

„În ultimii ani, eMAG şi-a consolidat con­tinuu prezenţa în Ungaria, prin îmbună­tăţirea infrastructurii logistice şi de livrare. Compania şi-a deschis recent propria bază logistică automatizată în Dunaharaszti. În urma atingerii acestui prag, eMAG anunţă şi o schimbare importantă în conducerea eMAG Ungaria: din decembrie 2023, Da­niel Spiridon (fostul CEO) va fi responsabil de managementul regional al Fashion Days (platforma online axată pe modă a eMAG Group), în timp ce Kinga Daradics va fi noul director general al filialei din Ungaria“, a anunţat compania.

În 2011, Kinga Daradics devenea cel mai tânăr CEO din industria petrolieră lo­cală, la numai 30 de ani preluând frâiele MOL România. La acel moment, MOL România era un business de 560 de milioane de euro, cu o cotă de piaţă de 11% şi 127 de benzinării. În mai 2014, MOL a cumpărat cele 42 de staţii Agip prin care italienii de la ENI erau prezenţi pe piaţa locală. Un an mai târziu, MOL a adus în România con­cep­tul Fresh Corner, un concept de benzinărie unde clienţii găsesc, pe lângă combustibil, şi produse din gama cumpărăturilor zilnice, un accent foarte puternic fiind pus pe partea de cafea. În 2016, la finalizarea mandatului său MOL ajunsese la peste 200 de benzinării şi un rulaj de peste un miliard de euro, cu o cotă de paţă de aproape 20%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO