Companii

De ce a venit Dertour în România: Potenţialul vine de la cei de 20-40 ani care câştigă acum suficient cât să înceapă să călătorească în străinătate

De ce a venit Dertour în România: Potenţialul vine de...

Autor: Cristina Roşca

31.10.2019, 07:20 1033

Dertour, divizia de turism a grupului german Rewe, un gigant cu afaceri de 6 mld. euro şi 7 milioane de turişti în portofoliu, a preluat în această toamnă Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale grupului românesc Eurolines.

„România este o piaţă cu potenţial uriaş pentru turism dat fiind că doar 5-10% dintre oameni sunt călători activi. Potenţialul vine de la cei de la 20-40 de ani care câştigă acum suficient cât să înceapă să călătorească. Cu salariul mediu din România, un consumator îşi permite să meargă într-o vacanţă cu familia în străinătate“, spune Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group, operator al brandului Dertour. 

Soren Hartmann îşi aminteşte că acum 5-6 ani grupul era activ doar aproape de casă, mai exact în Germania, Austria şi Elveţia. Apoi, compania a început expansiunea prin achiziţii.

„Suntem activi pe 16 pieţe, România fiind cea cum numărul 16“.

Pe piaţa locală, Dertour a preluat circa 80 de agenţii fizice cu 400 de salariaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO