De ce a venit Dertour în România: Potenţialul vine de la cei de 20-40 ani care câştigă acum suficient cât să înceapă să călătorească în străinătate

Autor: Cristina Roşca 31.10.2019

Dertour, divizia de turism a grupului german Rewe, un gigant cu afaceri de 6 mld. euro şi 7 milioane de turişti în portofoliu, a preluat în această toamnă Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale grupului românesc Eurolines.

„România este o piaţă cu potenţial uriaş pentru turism dat fiind că doar 5-10% dintre oameni sunt călători activi. Potenţialul vine de la cei de la 20-40 de ani care câştigă acum suficient cât să înceapă să călătorească. Cu salariul mediu din România, un consumator îşi permite să meargă într-o vacanţă cu familia în străinătate“, spune Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group, operator al brandului Dertour. 

Soren Hartmann îşi aminteşte că acum 5-6 ani grupul era activ doar aproape de casă, mai exact în Germania, Austria şi Elveţia. Apoi, compania a început expansiunea prin achiziţii.

„Suntem activi pe 16 pieţe, România fiind cea cum numărul 16“.

Pe piaţa locală, Dertour a preluat circa 80 de agenţii fizice cu 400 de salariaţi.