Companii

Dacia mizează pe digitalizare, dar a refăcut aproape toate showroomurile din Europa

La nivelul primelor nouă luni, producţia totală a atins un volum de 375.860 de unităţi, în scădere cu 2% faţă de acelaşi interval din 2022.

La nivelul primelor nouă luni, producţia totală a atins un volum de 375.860 de unităţi, în scădere cu 2% faţă de acelaşi interval din 2022.

Autor: Bogdan Alecu

11.12.2023, 09:00 468

Re'eaua comercială a mărcii Dacia cunoaşte de la începutul anului 2022 un amplu proces de transformare, prin adoptarea noii identităţi vizuale de brand. Obiectivul acestui demers este de a consolida atractivitatea şi vizibilitatea showroomurilor mărcii cu ajutorul unei semnalistici exterioare noi.

Până la sfârşitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroomuri au adoptat noua identitate, ceea ce echivalează cu o medie de trei inaugurări în fiecare zi lucrătoare.

În România, 58 din cele 60 de unităţi Dacia (showroom Ă atelier) au adoptat deja noua identitate de marcă la exterior. În ceea ce priveşte amenajarea interioară, până la sfârşitul anului 2023 numărul unităţilor aliniate la noul standard va ajunge la 35.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO