Dacia mizează pe digitalizare, dar a refăcut aproape toate showroomurile din Europa

Autor: Bogdan Alecu 11.12.2023

Re'eaua comercială a mărcii Dacia cunoaşte de la începutul anului 2022 un amplu proces de transformare, prin adoptarea noii identităţi vizuale de brand. Obiectivul acestui demers este de a consolida atractivitatea şi vizibilitatea showroomurilor mărcii cu ajutorul unei semnalistici exterioare noi.

Până la sfârşitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroomuri au adoptat noua identitate, ceea ce echivalează cu o medie de trei inaugurări în fiecare zi lucrătoare.

În România, 58 din cele 60 de unităţi Dacia (showroom Ă atelier) au adoptat deja noua identitate de marcă la exterior. În ceea ce priveşte amenajarea interioară, până la sfârşitul anului 2023 numărul unităţilor aliniate la noul standard va ajunge la 35.