Companii

Cum explică Wizz Air problema overbooking-ului? „Avem overbooking, este deseori întâlnit vara sau iarna. Doar de Crăciun, Paşte sau revelion nu facem overbooking“

Cum explică Wizz Air problema overbooking-ului? „Avem...

Autor: Miruna Diaconu

20.07.2023, 09:00 3703

Cauzele întârzierilor şi anulărilor, spun reprezentanţii Wizz Air, sunt cauzate, de cele mai multe ori, de situaţii independente de ei precum grevele controlorilor de trafic, probleme tehnice, lipsa pieselor pentru aeronave sau condiţii meteorologice.

Operatorul ungar Wizz Air susţine că overbooking-ul, adică vânzarea mai multor bilete decât sunt locuri disponibile pe un zbor, este o practică întâlnită în cazul mai multor companii aeriene, inclusiv la ei, însă nu are date cu privire la câte bilete în plus vinde pe un singur zbor şi nici care este strategia pe care se bazează atunci când pune mai multe bilete în vânzare.

„Overbooking-ul este perfect normal pentru companiile aeriene pentru că există un procent de oameni care nu se prezintă la aeroport. Avem overbooking, este o practică normală, este deseori întâlnit vara sau iarna. Noi nu facem overbooking de Crăciun, Paşte sau revelion“, spun reprezentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO