Companii

Cum a ajuns DRIM Daniel, o companie fondată acum 30 de ani la Piteşti de familia Trandafir, un pion important pe harta dezvoltării locale a retailerului polonez Zabka, concurent cu Mega Image şi Profi

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.01.2024, 00:07 284

„Avem parteneriate şi pe 20 de ani“, spunea Radu Trandafir, acţionar al DRIM Daniel despre compania care a început cu un magazin în Piteşti, un depozit de 60 mp în acelaşi oraş şi un prim client – Kandia Dulce În 2022, DRIM Daniel a avut afaceri de 105 mil. euro şi 680 de angajaţi.

DRIM Daniel Distribuţie FMCG, companie româ­neas­că de distribuţie de bunuri de larg consum, al cărei pachet ma­joritar de părţi sociale a fost preluat de retailerul polonez Zabka, cu afaceri de 3,4 mld. euro, are o istorie de 30 de ani, acoperind astăzi mai bine de 13.000 de magazine în special din comerţul tradiţional.

Compania ale cărei baze au fost puse de familia Trandafir în 1994 în Piteşti a început cu un ma­gazin de vânzare cu amănuntul şi în acel an a reuşit să deschidă un ma­gazin angro. Compania are în pre­zent clienţi precum Nestlé, Monde­lez, Mars, PepsiCo, Jacobs Douwe Egberts, Dr. Oetker, L’Oreal sau Kandia Dulce. Acesta din urmă a fost şi primul client cu care a sem­nat un contract de distribuţie în 1995, închi­riind la acea vreme un depozit de 60 mp în Piteşti. Următorul client a fost Regal Corpora­tion, companie cumpărată ulterior de Dr. Oetker.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO