Cum a ajuns DRIM Daniel, o companie fondată acum 30 de ani la Piteşti de familia Trandafir, un pion important pe harta dezvoltării locale a retailerului polonez Zabka, concurent cu Mega Image şi Profi
♦ „Avem parteneriate şi pe 20 de ani“, spunea Radu Trandafir, acţionar al DRIM Daniel despre compania care a început cu un magazin în Piteşti, un depozit de 60 mp în acelaşi oraş şi un prim client – Kandia Dulce ♦ În 2022, DRIM Daniel a avut afaceri de 105 mil. euro şi 680 de angajaţi.
DRIM Daniel Distribuţie FMCG, companie românească de distribuţie de bunuri de larg consum, al cărei pachet majoritar de părţi sociale a fost preluat de retailerul polonez Zabka, cu afaceri de 3,4 mld. euro, are o istorie de 30 de ani, acoperind astăzi mai bine de 13.000 de magazine în special din comerţul tradiţional.
Compania ale cărei baze au fost puse de familia Trandafir în 1994 în Piteşti a început cu un magazin de vânzare cu amănuntul şi în acel an a reuşit să deschidă un magazin angro. Compania are în prezent clienţi precum Nestlé, Mondelez, Mars, PepsiCo, Jacobs Douwe Egberts, Dr. Oetker, L’Oreal sau Kandia Dulce. Acesta din urmă a fost şi primul client cu care a semnat un contract de distribuţie în 1995, închiriind la acea vreme un depozit de 60 mp în Piteşti. Următorul client a fost Regal Corporation, companie cumpărată ulterior de Dr. Oetker.