Companii

Cum a ajuns discounterul polonez Pepco liderul pieţei de modă din România? Pandemia şi inflaţia record au săltat businessul retailerului cu preţuri mici cu aproape 80% în doi ani, la 2,3 mld. lei

Discounterul Pepco a ajuns să aibă circa 420 de unităţi în România astăzi, conform datelor de pe site-ul propriu, şi continuă expansiunea.

Discounterul Pepco a ajuns să aibă circa 420 de unităţi în România astăzi, conform datelor de pe site-ul propriu, şi continuă expansiunea.

Autor: Cristina Roşca

20.07.2023, 17:30 244

„În ciuda condiţiilor instabile de pe piaţă, Pepco s-a bucurat de rezultate bune, iar clienţii vizitează magazinele noastre.“

Retailerul polonez Pepco, activ pe segmentul de discount, a depăşit la mustaţă anul trecut gigantul spaniol Inditex, proprie­tarul Zara, pentru a fi liderul pieţei locale de modă după cifra de afaceri.

Astfel, Pepco a închis 2022, un an marcat de război la graniţă şi de inflaţie record, cu afaceri de peste 2,3 mld. lei, cu 23% mai mari decât în anul anterior şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019 (busi­nessul a fost la un nivel apropiat în cei doi ani). Vânzările retailerului cunoscut pentru preţurile sale mici au crescut într-un ritm mai alert decât înflaţia în 2022, semn că oamenii s-au îndreptat către companiile cu profil de discount. Profitul net însă, a scăzut cu o treime, la 159 mil. lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO