♦ „În ciuda condiţiilor instabile de pe piaţă, Pepco s-a bucurat de rezultate bune, iar clienţii vizitează magazinele noastre.“
Retailerul polonez Pepco, activ pe segmentul de discount, a depăşit la mustaţă anul trecut gigantul spaniol Inditex, proprietarul Zara, pentru a fi liderul pieţei locale de modă după cifra de afaceri.
Astfel, Pepco a închis 2022, un an marcat de război la graniţă şi de inflaţie record, cu afaceri de peste 2,3 mld. lei, cu 23% mai mari decât în anul anterior şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019 (businessul a fost la un nivel apropiat în cei doi ani). Vânzările retailerului cunoscut pentru preţurile sale mici au crescut într-un ritm mai alert decât înflaţia în 2022, semn că oamenii s-au îndreptat către companiile cu profil de discount. Profitul net însă, a scăzut cu o treime, la 159 mil. lei.