♦ Takko deţine în România o reţea de 74 de magazine ♦ Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au intrat pe piaţa locală ♦ Între timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat.
Retailerul de modă cu preÅ£uri mici Takko, prezent pe plan local de mai bine de 15 ani, ÅŸi-a bugetat pentru 2023 ÅŸapte deschideri de magazine, însă ritmul exact va depinde de inauÂguÂrările de proiecte imobiliare de retail.
„În acest an financiar, planul este de creÅŸtere organică a reÅ£elei de magaÂzine cu circa 10%, însă depindem de numărul de noi proiecte de tip parcuri de retail de pe piaÅ£a din România“, spune Cosmin Ulmean, country maÂnaÂger al Takko România, CroaÅ£ia, Slovenia ÅŸi Serbia. El nu oferă detalii privind bugetul de investiÅ£ii pentru piaÅ£a locală în 2023.
ÃŽn prezent, retailerul deÅ£ine 74 de magazine în România, reÅ£ea care acoÂperă aproape toate municipiile ÅŸi oraÂÅŸele principale din Å£ară.
Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au pariat pe piaÅ£a locală. ÃŽntre timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat odată cu intraÂrea ÅŸi expansiunea altor nume precum Pepco, Kik sau Sinsay. Iar în contextul actual marcat de inflaÅ£ie record, disÂcounterii de modă câştigă teren, miÂzând pe modelul preÅ£urilor mici.