Cosmin Ulmean, retailerul Takko, cu 74 de magazine: Preţul este principalul argument în procesul de achiziţie. Numărul de vizitatori a scăzut uşor, dar numărul de articole de pe bon a crescut

Autor: Cristina Roşca 19.04.2023

♦ Takko deţine în România o reţea de 74 de magazine ♦ Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au intrat pe piaţa locală ♦ Între timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat.

Retailerul de modă cu preţuri mici Takko, prezent pe plan local de mai bine de 15 ani, şi-a bugetat pentru 2023 şapte deschideri de magazine, însă ritmul exact va depinde de inau­gu­rările de proiecte imobiliare de retail.

„În acest an financiar, planul este de creştere organică a reţelei de maga­zine cu circa 10%, însă depindem de numărul de noi proiecte de tip parcuri de retail de pe piaţa din România“, spune Cosmin Ulmean, country ma­na­ger al Takko România, Croaţia, Slovenia şi Serbia. El nu oferă detalii privind bugetul de investiţii pentru piaţa locală în 2023.

În prezent, retailerul deţine 74 de magazine în România, reţea care aco­peră aproape toate municipiile şi ora­şele principale din ţară.

Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au pariat pe piaţa locală. Între timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat odată cu intra­rea şi expansiunea altor nume precum Pepco, Kik sau Sinsay. Iar în contextul actual marcat de inflaţie record, dis­counterii de modă câştigă teren, mi­zând pe modelul preţurilor mici.