Companii

Claudia Burghelea, Dacia Plant: Online-ul a ajuns să reprezinte 5% din vânzările totale. Datorită prezenţei în mediul digital, atragem un public mai tânăr. Anul trecut, pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de grupul Ceres Pharma din Belgia

Claudia Burghelea, directorul de marketing al Dacia Plant: Consider că în domeniul suplimentelor alimentare contează foarte mult ca bunurile să fie produse în România, cel puţin pe piaţa locală.

Claudia Burghelea, directorul de marketing al Dacia Plant: Consider că în domeniul suplimentelor alimentare contează foarte mult ca bunurile să fie produse în România, cel puţin pe piaţa locală.

Autor: Cristina Roşca, Cristina Bellu

06.11.2023, 17:20 88

Producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant are o istorie pe piaţa locală de circa 20 de ani.

Pentru producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant, a avea o strategie digitală a fost un lucru deschizător de drumuri, spune Claudia Burghelea, directorul de marketing al companiei.

„Am început să avem aşa ceva în urmă cu 5-6 ani, dar încă de atunci am dezvoltat inclusiv vânzare online, care astăzi reprezintă 5% din businessul total, în condiţiile în care toate platformele de tip Plafar au produsele Dacia Plant la vânzare cu preţuri mai mici, pentru că sunt condiţii comerciale diferite“, spune ea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO