Claudia Burghelea, Dacia Plant: Online-ul a ajuns să reprezinte 5% din vânzările totale. Datorită prezenţei în mediul digital, atragem un public mai tânăr. Anul trecut, pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de grupul Ceres Pharma din Belgia

Autori: Cristina Roşca , Cristina Bellu 06.11.2023

Producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant are o istorie pe piaţa locală de circa 20 de ani.

Pentru producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant, a avea o strategie digitală a fost un lucru deschizător de drumuri, spune Claudia Burghelea, directorul de marketing al companiei.

„Am început să avem aşa ceva în urmă cu 5-6 ani, dar încă de atunci am dezvoltat inclusiv vânzare online, care astăzi reprezintă 5% din businessul total, în condiţiile în care toate platformele de tip Plafar au produsele Dacia Plant la vânzare cu preţuri mai mici, pentru că sunt condiţii comerciale diferite“, spune ea.