Companii

Centrofarm si BT vor sa vanda 30.000 de carduri

27.09.2007, 17:50 20

Reteaua de farmacii Centrofarm si Banca Transilvania au lansat primul card de credit cobranded cu dobanda anuala de 18%. Cele doua companii estimeaza ca vor fi vandute aproximativ 30.000 de carduri de credit cobranded in primul an . Realizat in parteneriat de cele doua companii, cardul de credit are o limita de imprumut de 5.000 de euro, echivalent in lei, posesorii cardului beneficiind de reducere la produsele cosmetice si medicamentele comercializate in farmaciile Centrofarm.
"Lansarea cardului de credit cobranded va duce la o crestere in principal a vanzarilor de produse cosmetice si parafarmaceutice," spune Dorin Catana, directorul general al retalierului farmaceutic Centrofarm. "Cardul va fi marketat in farmacii, unde va fi prezentat si se va face un prescoring, urmand a fi ridicat de la banca", a spune Gabriela Nistor, director de retail la Banca Transilvania. Dobanda anuala pentru acest card este 18%, nu se percep taxe pentru emiterea cardului si nici comisioane pentru cumparaturile la comercianti.
Retailerul farmaceutic Centrofarm are o o retea formata din 33 de farmacii, anul acesta urmand a fi deschise alte opt unitati. In primul semestru al anului, compania Centrofarm a inregistrat o crestere de 82% a cifreii de afaceri fata de acelasi interval al anului trecut, in timp ce numarul de clienti a crescut cu peste 60%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO