Centrofarm si BT vor sa vanda 30.000 de carduri
Autor:
Roxana Pricop
27.09.2007
"Lansarea cardului de credit cobranded va duce la o crestere in principal a vanzarilor de produse cosmetice si parafarmaceutice," spune Dorin Catana, directorul general al retalierului farmaceutic Centrofarm. "Cardul va fi marketat in farmacii, unde va fi prezentat si se va face un prescoring, urmand a fi ridicat de la banca", a spune Gabriela Nistor, director de retail la Banca Transilvania. Dob anda anuala pentru acest card este 18%, nu se percep taxe pentru emiterea cardului si nici comisioane pentru cumparaturile la comercianti.
Retailerul farmaceutic Centrofarm are o o retea formata din 33 de farmacii, anul acesta urmand a fi deschise alte opt unitati. In primul semestru al anului, compania Centrofarm a inregistrat o crestere de 82% a cifreii de afaceri fata de acelasi interval al anului trecut, in timp ce numarul de clienti a crescut cu peste 60%.