Companii

Cel mai puternic grup de francize din România îşi completează portofoliul cu brandul A/X Armani Exchange

Compania are în portofoliu mai multe branduri, printre care CCC (încălţăminte), Pimkie (modă) sau Boggi (modă masculină), cu circa 100 de unităţi la nivel naţional. Cel mai important brand este CCC ca pondere în business şi ca număr de unităţi.

Compania are în portofoliu mai multe branduri, printre care CCC (încălţăminte), Pimkie (modă) sau Boggi (modă masculină), cu circa 100 de unităţi la nivel naţional. Cel mai important brand este CCC ca pondere în business şi ca număr de unităţi.

Autor: Cristina Roşca

28.07.2017, 00:05 1059

Grupul Peeraj a terminat anul trecut cu afaceri de circa 230 mil. lei şi 650 de salariaţi. Cifra de afaceri a crescut cu aproape 50% faţă de anul anterior.

Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a modei şi cel mai puternic grup de francize din acest segment, şi-a completat portofoliul cu brandul A/X Armani Exchange. Acesta este un brand poziţionat pe segmentul premium, deşi este cel mai accesibil din grupul Giorgio Armani, care cuprinde mai multe nume. Primul magazin sub acest brand urmează a fi deschis de Peeraj în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei. Acest centru comercial găzduieşte de altfel mai multe branduri pe segmentul premium, printre care Michael Kors, Lancel, Chanel Beauty sau Boggi. Acesta din urmă este de altfel tot din portofoliul Peeraj, la fel ca CCC, Armani Jeans sau Max & Co. Băneasa Shopping City a atras mai multe branduri premium pentru că zona de nord a Capitalei este locuită de persoanele cu venituri peste medie, aceştia fiind de altfel clienţii ţintă ai acestor mărci.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO