Companii

Ce puteţi citi în această săptămână în revista Business MAGAZIN: „Efectul admiraţiei în afaceri”

♦ „Efectul admiraţiei în afaceri” este materialul de pe coperta Business MAGAZIN din această săptămână. 32 de nou- intraţi în ediţia din acest an a catalogului 100 cei mai admiraţi CEO din România reprezintă încă o dovadă că admiraţia este un fenomen dinamic, fiind influenţată de diverşi factori – de la evoluţia companiei conduse de un lider şi până la reputaţia acestuia, care, arată unele studii, poate avea un impact deopotrivă pozitiv sau negativ asupra afacerii.

Pentru al doilea an consecutiv Florin Talpeş este cel mai admirat reprezentant al mediului de afaceri local, el primind cel mai mare număr de voturi. La ediţiile anterioare ale catalogului primul loc a fost ocupat în 2010 şi 2011 de Mariana Gheorghe, CEO al Petrom, şi apoi, în 2012 şi 2013, de Steven van Groningen, preşedinte şi CEO al Raiffeisen Bank. Ediţia din 2015 l-a adus în poziţia fruntaşă pe Iulian Stanciu, CEO al eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţă, iar în urmă cu doi ani cel mai mare număr de voturi i-a fost atribuit lui Dragoş Pavăl, antreprenorul care a construit împreună cu fratele său, Adrian Pavăl, afacerea Dedeman, liderul pieţei de bricolaj din România. Toţi cei şase lideri care au ajuns pe treapta cea mai înaltă a clasamentului îşi menţin, an de an, prezenţa în top zece. Cu toate acestea, de-a lungul anilor au fost deopotrivă ieşiri şi intrări spectaculoase în rândul celor mai admiraţi 100.

Catalogul 100 cei mai admiraţi CEO din România, ajuns la a opta ediţie, va fi lansat săptămâna aceasta în cadrul Galei CEO Awards.

♦ Ai văzut vreodată o pereche de încălţări sau un pulover pe un afiş publicitar care ţi-a plăcut şi ai fi vrut să-l cumperi însă nu ştiai ce marcă e sau în ce magazin îl poţi găsi? Acum retailerii au o soluţie: căutările bazate pe imagine. Despre cel mai în vogă trend din ecommerce citiţi mai multe în Business MAGAZIN.

♦ Născut în Italia, şcolit în Statele Unite şi angajat apoi la o multinaţională care l-a trimis şi în România: este traseul care l-a adus pe Alessio Lewithin în postura de azi, şi anume cea de antreprenor. Alături de partenerii săi, el a investit 1 milion de euro pentru a aduce în România businessul CulinaryOn, o afacere prezentă deja pe două continente, arată un articol din această săptămână în Business MAGAZIN.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.